Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Шановні клієнти, обов'язково перевіряйте товар при отриманні в приміщенні транспортної компанії (Нова Пошта тощо). За стан товару в період транспортування відповідальність несе компанія-перевізник. Отримуючи замовлення та підписуючи декларацію про отримання, ви погоджуєтеся з тим, що товар був вами перевірений і вас все влаштувало. Крім того, пам'ятайте, що поверненню підлягає тільки той товар належної якості, який не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.